Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

de terbeschikkingstelling

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu
membres pro
membres pro

Féminin

MessagePosté le: Mar 29 Nov - 10:03 (2016)    Sujet du message: de terbeschikkingstelling Répondre en citant

Steve: SUPER pluche ride - geen andere manier om het te beschrijven. Als u kloksnelheid lang K loopt zoals ik, het helpt echt als je dat punt te bereiken in een run en je de ontwikkeling van een luie manier van lopen of rennen stijl - de Transcend echt helpt u te bewegen op een effici?nte manier.

Jacinta: 10/10 Een groot het kijken stabiliteit schoen! Ik vind vaak dat de stabiliteit schoenen komen niet in dezelfde fluor Nike Air Max Thea Dames of spannende kleuren die het meest neutrale schoenen zijn verkrijgbaar in. Dus het is geweldig om de Brooks Transcend zien in deze koele kleuren.

Jacinta: Na gedragen de Brooks Adrenaline GTS Ik ben zeker gebruikt om het gevoel van de steunpaal in de boog van de schoen. De Brooks Transcend ondersteuning is niet zo vanzelfsprekend als het Adrenaline, omdat de terbeschikkingstelling is verwijderd. En ik voel de steun meer in de achterste voet dan ik in eerdere hardloopschoenen.

Steve: Ik ben een middenvoet pronator, zodat de achterste voet te stabiliseren (wanneer u de steun rond de hiel te voelen) was een heel ander gevoel. Na het uitvoeren van 10ks het was prima, maar het is een ander gevoel in eerste instantie - en ik ben echt blij dat de steun alleen kicks in wanneer je het nodig hebt. Betekent dat je w0n't te veel www.twothinladdies.co.uk ondersteuning.

Jacinta: Ik heb niet een verschil in gewicht tussen de Adrenaline en Transcend opmerken tijdens het hardlopen. Ik heb woog ze te posten mijn eerste run en Nike Air Max 2016 Blauw de Adrenaline is eigenlijk 10gram lichter dan de Transcend (het is vrijwel gelijk aan de recreatieve loper, hoewel).

Steve: In vergelijking met mijn sportschool schoenen (Nike Free) deze zijn een stuk zwaarder - maar voor het bedrag van demping en ondersteuning die zij bieden (vooral als je loopstijl wordt steeds lui als je moe bent) is het helemaal prima. Het voelt alsof je uitvoert op wolken op lange runs buiten!

Publicité

MessagePosté le: Mar 29 Nov - 10:03 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys