Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

een bebloede credit

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu
membres pro
membres pro

Féminin

MessagePosté le: Lun 21 Nov - 08:01 (2016)    Sujet du message: een bebloede credit Répondre en citant

Black Friday kan niet worden ingelijst als een vernietigende aanklacht van een verarmde 21e-eeuwse samenleving in economische kernsmelting, met mensen die wanhopig grijpen op cadeautjes voor hun verwanten. Natuurlijk zijn er vreselijk berooide mensen proberen te krijgen Kerstmis gesorteerd voor hun families, en veel geluk voor hen, maar ik kan me voorstellen dat de meerderheid van deze mensen zou hebben sto?cijns op zoek naar cadeaus online en elders voor enige tijd, niet te wachten om te Canada Goose Black Friday genieten van winkelen als een extreme sport, waarbij ten minste één persoon belandde gewond door een vallende tv.

Evenmin kon Black Friday als een onwelkome Amerikaanse import worden afgewezen. Britse shopping koorts is UGG Boots Cyber Monday al lang bij ons - we net noemde het de verkoop en lachten om mensen bereid zijn om 's nachts te slapen op koude stoepen voor wasdrogers. Zo Black Friday is slechts de laatste manifestatie van de al lang bestaande Britse sales-gen. In het verleden heb ik zeker niet boven het gebruik van mijn eigen kerstinkopen "grootmachten" geweest - scrabbling met de beste van hen voor het laatst sloeg geurset. Het verschil is dat ik ons ??niet herinneren bijten elkaar.
Advertentie

Er was een moment tijdens de UK Black Friday als het niet eens lijken op winkelen meer. Integendeel, het leek op een rare vorm van plundering, waar u niet te betalen voor items - maar met een bebloede credit card, het aanboren van uw pincode met je neus, want je vingers had tijdens een bloedige en vreselijke strijd om Dr Dre gebroken Beats koptelefoon in de elektronische UGG Boots Black Friday Sale goederen gangpad. Een retail Hunger Games, compleet met grommend voiceover: "Doden of gedood worden ... met 40% korting!"

Boven alles, het was vreemd shaming. Ik wil niet te zien Britse volk uitgestrekte over vloeren, krijgen hun hoofd getrapt, omdat sommige onbeleefd, opdringerige pillock fantasie?n van een hippe nieuwe keukenmachine. Ik wil niet horen over hen te maken tot aan personeel huilen. Soms is er beeldmateriaal van probleemlanden van de massa's mensen wanhopig vechten om het front na een airdrop van voedsel en voorzieningen te krijgen - voor de hand liggende redenen, kunnen zij worden vergeven hun tijdelijk gebrek aan cool. Daarentegen Black Friday was een nationale schaamte, verwant aan een retail kluif, met winkels en klanten surreally strijden om de grootste, baddest piranha's in de tank.

Publicité

MessagePosté le: Lun 21 Nov - 08:01 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys