Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

at gummi er meget holdbart

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
holyground
membres confirmé
membres confirmé

Masculin

MessagePosté le: Ven 11 Nov - 07:21 (2016)    Sujet du message: at gummi er meget holdbart Répondre en citant

Jeg har k?rt 100 miles i disse sko over 9 k?rsler, herunder en 20 og 23 miler. Sandsynligvis Nike Dunk Sky Hi Femme 30-35 af disse miles har v?ret p? fortovet. De viser n?sten nul slid, hvilket g?r mig til at t?nke, at gummi er meget holdbart. P? grund af vores meget kolde og sned?kket vinter her i New Hampshire, har jeg ikke v?ret i stand til at pr?ve dem i sommer Nike Air Max 2015 Femme trail betingelser. Alle vores stier er frosne Canada Goose Chateau Parka og d?kket af snescooter spor. Sjovt, men jeg har ingen idé om, hvordan de vil udf?re i mudder og over klipper. Jeg kan ikke forestille mig, at de vil v?re andet end awesome.the eneste jeg ikke er vild med er den meget stiv h?lkappe. Jeg kan lide en Nike Air Force 1 Herren meget bl?d eller ikke-eksisterende h?lkappe. Jeg Nike Air Max 90 Mens Blue synes, at n?r jeg k?rer en masse af bakker med en sko som denne min h?l bliver irriteret, men dette er blot en personlig preference.I jeg gl?deligt overrasket over denne sko. Det var virkelig ikke p? min radar, og jeg er glad for, at Pete passerede Nike Air Max 1 Herren Blau dem over til mig. I mods?tning til den f?rste version, vil Nike Air Max 90 Donne dette par ikke sidde p? bagsiden af ??min sko skab. Som en kendsgerning, er de lige ved siden af ??min hovedd?r, klar til at blive b?ret igen i morgen.

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Ven 11 Nov - 07:21 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys