Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

bepaalde behandelingen

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu
membres pro
membres pro

Féminin

MessagePosté le: Mer 9 Nov - 07:29 (2016)    Sujet du message: bepaalde behandelingen Répondre en citant

Laten we eens kijken…
Studie # 1: Veranderingen in Footwear "Bewezen om de symptomen te verlichten"

A 2009 van de medische literatuur over fasciitis plantaris behandelingen geconcludeerd dat veranderingen in de schoenen waren "bewezen om de symptomen te verlichten" in fasciitis plantaris pati?nten.

Nu, heb ik geen toegang tot het volledige artikel, dus ik weet niet zeker wat verandert in schoeisel de auteurs waren verwijst.

Vanuit mijn vertrouwdheid met verwant onderzoek, hoewel, ik denk dat ze bedoelen het veranderen van niet-ondersteunende schoenen tot ondersteunende schoenen of steunzolen (bijv inlegzolen) toe te voegen aan niet-ondersteunende schoenen.
Study # 2: bepaalde pati?nten meer kans om te profiteren van Ondersteunende Footwear

Een interessante 2016 studie bleek Adidas Tubular Femme dat fasciitis plantaris pati?nten met een ernstige enkelblessure equinus waren veel meer kans om te profiteren van de achillespees uitrekken en ondersteunend schoeisel.

Met andere woorden, de aanwezigheid van een andere voet Adidas Gazelle 2 Mens staat enigszins ondersteunende schoenen een veel effectievere behandeling.

Ik omvatte dit onderzoek de complexiteit behandelen plantaire fasciitis onderstrepen. Andere voet voorwaarden die u misschien niet eens bewust zijn van kan leiden tot bepaalde behandelingen om meer of minder effectief zijn.
Study # 3: Voorgevormd Sandals Better Than platte sandalen

Sandal dragers, verheugen!

Deze derde fasciitis plantaris studie wees uit dat de contouren sandalen (sandalen met zolen in de vorm van ondersteunende orthesen) waren net zo behulpzaam als in-schoen steunzolen op het beheersen van plantaris hielpijn. Ze waren ook www.airmaxfemininosapatos.com veel nuttiger dan platte sandalen.

Voor mij is dit onderzoek geeft aan dat - als het gaat om schoeisel voor fasciitis plantaris - als u een bepaalde vorm van schoeisel met een vorm van goede ondersteuning van de voetboog te Nike Roshe Run Dame dragen, zult u beter af dan je zou dragen unsupportive schoeisel.

Publicité

MessagePosté le: Mer 9 Nov - 07:29 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys