Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Styrke i sindet og motivation kan

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
holyground
membres confirmé
membres confirmé

Masculin

MessagePosté le: Ven 4 Nov - 10:55 (2016)    Sujet du message: Styrke i sindet og motivation kan Répondre en citant

S? hvad gjorde denne l?re mig? Det l?rte mig endnu en gang magten i sindet. N?r vi t?nker p? at k?re ydeevne, mener vi typisk omkring fysiologi, som er en del genetik og del tr?ning. Men da Emil Zátopek citat ved ?bningen af post hentyder, hvordan du reagerer p? ubehaget ved l?b kan v?re lige s?, hvis ikke mere vigtigt. Emma k?rte hendes hjerte ud i dag, fordi jeg var der for at se Nike Air Max Damen Lila hende. Det gav hende motivation til at skubbe gennem det ubehag, Nike Air Max 2015 Femme der typisk f?r hende til at s?tte farten ned. Effekten var ikke Nike Air Max 90 Donna Nero anderledes end den briste af hastighed jeg ville f?, hvis jeg skulle Nike Air Huarache Dames g? hende og f? en h?j-fem p? vej til m?lstregen af en race af min Nike Air Zoom Pegasus 32 Dame egen.

Styrke i sindet og motivation kan give dig mulighed for at skubbe Nike Air Max Thea Dames ud over din normale gr?nser. I dag, for Emma, det var alt mental sejhed og Nike Air Max 90 Damen indvolde. Hun ville udf?re for mig, og hun gjorde. Den lille pige, der altid slutter p? sidstepladsen k?rte race i hendes unge liv.

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Ven 4 Nov - 10:55 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys