Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Zonder genoeg doen onderzoek

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
holyground
membres confirmé
membres confirmé

Masculin

MessagePosté le: Jeu 3 Nov - 05:38 (2016)    Sujet du message: Zonder genoeg doen onderzoek Répondre en citant

Loading...Omdat jullie allemaal lijken zeer goed op de hoogte van de activiteit trackers,
Ik heb een beetje advies. Ik ren tot 6 mijl per dag met een vari?rende helling van 1-10% ... maar ik doe het Nike Air Max 90 Damen Grau op een loopband. (Running buitenkant is niet langer een optie voor mij aangezien ik een paar jaar geleden Nike Free 5.0 Dámské werd aangevallen in mijn laatste jaar van de universiteit.)

Zonder genoeg doen onderzoek, ik ging naar buiten en kocht de Fitbit Flex ... Ik wist dat ik wilde een polsbandje stijl tracker. Wat ik niet realiseren is dat het is verschrikkelijk voor de loopband in het bijzonder wanneer u een deel van de tijd afwisselend handen vast te houden aan uw iPad, zodat het niet te Canada Goose Resolute Parka breken op de grond te brengen. De flex op sporen de afstand die u daadwerkelijk te gaan bij het verplaatsen naar voren, Moncler Doudoune Femme zodat het alleen registreert ongeveer 0,2 mijl na een 6 mijl lopen.

Ik echt de vivofit tot aan de grootte, de stijl, en de stap tellen. Heeft een van jullie geprobeerd (of een andere tracking-band op een loopband? Zo niet, denk je dat het beter zou werken Adidas ZX Flux Womens dan de flex of is er een andere band je denkt dat ik zou kunnen proberen die het meest effectief op een loopband Nike Air Force 1 Damen zou zijn?

Eventuele adviezen die u kan bieden zou geweldig zijn. Dank je!!

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Jeu 3 Nov - 05:38 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys