Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum Fan club français de ORANGE RANGE
bienvenue sur le forum du Fan club français de ORANGE RANGE!! Ici toutes les news, vidéos, images, et autres infos sur se célébre groupe de J-music

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

??opleiding te gebruiken voor een

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions?
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu
membres pro
membres pro

Féminin

MessagePosté le: Sam 8 Oct - 09:10 (2016)    Sujet du message: ??opleiding te gebruiken voor een Répondre en citant

Na 8 maanden echter voorbij, en ik had ongeveer 50 pond verloren zonder te oefenen, besloot ik dat het tijd is om een ??wandel-programma te beginnen was.

En het was na het verliezen van nog 20 pond, terwijl regelmatig lopen - Nike Air Max 2016 Dame voor een totaal van 70 pond helemaal verloren - dat ik besloot dat ik eindelijk kon rennen. Ik was heel erg enthousiast over deze.

Nou, ik kon het hele verhaal over die eerste keer lopen na al die jaren te vertellen, maar ik zal overslaan het. Ik Adidas ZX 750 Femmewerd geleidelijk toe te voegen strekt zich uit van het runnen van mijn wandeling en het gevoel echt geweldig over, maar toen gebeurde er iets dat me gooide voor een lus en volledig ontspoord me uit deze poging. Ik werd erg ontmoedigd en stopte al mijn werk. Uiteindelijk heb ik het stoppen van mijn nieuw gevonden terugkeer naar lopen, en ik eindigde het verkrijgen van meer dan de helft van dat gewicht terug.

Dus, laten we nu snel uit naar vorig jaar, en een nieuwe poging om opnieuw uit te voeren. Ik had het gewicht weer te verliezen, en nu tot -50 van mijn oorspronkelijke gewicht. Dit was 20Adidas Superstar Dame  pond zwaarder dan toen ik begon weer te lopen de laatste keer. Ik wilde niet wachten om te verliezen dat 20 pond om te beginnen weer te lopen, want ik had besloten om een ??opleiding te gebruiken voor een "absolute beginner" om de Disney halve marathon te doen, en ik nodig had om te beginnen op een bepaalde datum en het was het tijd om te beginnen, volgens het plan.

Publicité

MessagePosté le: Sam 8 Oct - 09:10 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Fan club français de ORANGE RANGE Index du Forum -> Premier pas -> Questions? Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Orancia phpBB Theme by Kaelys